Pogoji

  1. PODROČJE UPORABE

Naslednji pogoji veljajo za vsa naročila prek naše spletne trgovine. Naša spletna trgovina je namenjena izključno potrošnikom.

Potrošnik je vsaka fizična oseba, ki sklene pravni posel za namene, ki jih primarno ni mogoče pripisati njegovi gospodarski ali samostojni poklicni dejavnosti. Podjetnik je fizična ali pravna oseba ali poslovno sposobna družba, ki pri sklepanju pravnega posla nastopa v okviru opravljanja svoje gospodarske ali samostojne poklicne dejavnosti.

  1. POGODBENI PARTNERJI, SKLENITEV POGODBE, MOŽNOSTI POPRAVKA

Pogodba o nakupu je sklenjena z Naughty Nuts Vertriebs GmbH. Z objavo izdelkov v spletni trgovini dajemo zavezujočo ponudbo za sklenitev pogodbe za te artikle. Naše izdelke lahko sprva brez obveznosti postavite v nakupovalno košarico in kadar koli pred oddajo zavezujočega naročila popravite svoje vnose z uporabo pripomočkov za popravljanje, ki so priloženi in razloženi v postopku naročanja. Pogodba je sklenjena, ko s klikom na gumb Naroči sprejmete ponudbo za blago, ki se nahaja v nakupovalni košarici. Takoj po oddaji naročila boste po elektronski pošti prejeli še eno potrditev. Izdelkov in njihove predstavitve ni mogoče razumeti kot pravno zavezujočo ponudbo, temveč le tvorijo neobvezujoč spletni katalog.

  1. NAJNIŽJA STAROST ZA SKLENITEV POGODBE

Veselimo se vsakega zainteresiranega/stranke. Ker pa je zakonodaja o varstvu podatkov sprejela posebne predpise za obdelavo osebnih podatkov otrok, se za prijavo na naše glasilo uporablja najnižja starost 16 let, z izjemo strank iz Avstrije, za katere je najnižja starost 14 let (glejte tudi 8. člen EU -GDPR). S sprejetjem določil in pogojev je potrjeno, da je bila minimalna starost dosežena.

  1. JEZIK POGODBE, SHRANJEVANJE BESEDILA POGODBE

Jezik, ki je na voljo za sklenitev pogodbe, je nemščina.

Besedilo pogodbe shranimo in vam po e-pošti pošljemo podrobnosti naročila in naše splošne pogoje. Pogoje si lahko kadar koli ogledate tukaj na tej strani. Zaradi varnosti vaša pretekla naročila niso več dostopna prek interneta.

  1. POGOJI DOSTAVE

Poleg navedenih cen izdelkov so vključeni stroški pošiljanja. Več o stroških pošiljanja si lahko preberete v ponudbah. Dostavljamo samo po pošti. Žal samoprevzem izdelka ni mogoč.

  1. PLAČILO

V naši trgovini so vam običajno na voljo naslednji načini plačila:

Kreditna kartica
Ko oddate naročilo, vnesete podatke o svoji kreditni kartici. Ko ste potrjeni kot zakoniti imetnik kartice, bo plačilna transakcija izvedena samodejno in vaša kartica bo bremenjena.

PayPal, PayPal Express
Med postopkom naročanja boste preusmerjeni na spletno stran spletnega ponudnika PayPal. Za plačilo zneska računa preko PayPala morate biti tam registrirani oziroma se najprej registrirati, se identificirati s svojimi dostopnimi podatki in nam potrditi navodila za plačilo. Po oddaji naročila v trgovini zahtevamo PayPal, da izvede plačilno transakcijo. Plačilno transakcijo bo takoj zatem samodejno izvedel PayPal. Več informacij boste prejeli med postopkom naročanja.

  1. ODRŽANJE LASTNINE

Blago ostane naša last do celotnega plačila.

  1. POŠKODBE PRI PREVOZU

Če je blago dostavljeno z očitnimi transportnimi poškodbami, o takih napakah čim prej obvestite dostavljavca in nas nemudoma kontaktirajte. Če se ne pritožite ali ne kontaktirate z nami, nima nobenih posledic za vaše pravne zahtevke in njihovo uveljavljanje, zlasti za vaše pravice iz garancije. Pomagajo pa nam, da lahko uveljavljamo lastne zahtevke do prevoznika ali transportne zavarovalnice.

  1. GARANCIJE IN GARANCIJE

Razen če ni izrecno drugače dogovorjeno spodaj, se uporablja zakonodaja o odgovornosti.
Zastaralni rok za reklamacije napak pri rabljenih artiklih je eno leto od izročitve blaga. Zgornje omejitve in skrajšani roki ne veljajo za zahtevke zaradi škode, ki jo povzročimo mi, naši pravni zastopniki ali posredniki

  • v primeru poškodb življenja, telesa ali zdravja,
  • v primeru namerne ali hude malomarne kršitve dolžnosti ali goljufivega namena,
  • v primeru kršitve bistvenih pogodbenih obveznosti, katerih izpolnjevanje je bistveno za dobro izvedbo pogodbe in na njihovo izpolnjevanje se lahko pogodbeni partner redno zanaša (kardinalne obveznosti)
  • kot del garancijske obljube, če je dogovorjeno ali
  • kolikor je odprto področje uporabe zakona o odgovornosti za izdelke.

Informacije o morebitnih dodatnih garancijah in njihovih natančnih pogojih so na voljo pri izdelku in na posebnih informacijskih straneh v spletni trgovini.

  1. ODGOVORNOST

Vedno imamo neomejeno odgovornost za zahtevke zaradi škode, ki jo povzročimo mi, naši pravni zastopniki ali posredniki
• v primeru poškodb življenja, telesa ali zdravja • v primeru namerne ali hude malomarne kršitve dolžnosti • v primeru garancijskih obljub, če je dogovorjeno, ali • v kolikor je odprto področje uporabe Zakona o odgovornosti za izdelke. V primeru kršitve bistvenih pogodbenih obveznosti, katerih izpolnjevanje je nujno za pravilno izvedbo pogodbe in na izpolnjevanje katerih se lahko pogodbeni partner redno zanaša, (kardinalne obveznosti) zaradi lahke malomarnosti s strani nas, naših pravnih zastopnikov ali posrednikov, je odgovornost Zneska omejena na škodo, ki je bila predvidljiva ob sklenitvi pogodbe in za katero je običajno pričakovati, da bo nastala. V nasprotnem primeru so odškodninski zahtevki izključeni.

  1. REŠEVANJE SPOROV

Evropska komisija zagotavlja platformo za spletno reševanje sporov (OS), ki jo najdete tukaj [https://ec.europa.eu/consumers/odr/]. Nismo niti dolžni niti pripravljeni sodelovati v postopku reševanja sporov pred potrošniško arbitražo.

  1. ZASEBNOST

Za varstvo podatkov upoštevajte naše predpise o varstvu podatkov.

Pravica do odstopa od pogodbe
Imate pravico do odstopa od te pogodbe v štirinajstih dneh brez navedbe razloga. Odpovedni rok je štirinajst dni od dneva, ko ste vi ali tretja oseba, ki jo imenujete vi in ​​ni prevoznik, prevzela zadnje blago.

Če želite uveljaviti svojo pravico do odstopa, nas morate obvestiti (Naughty Nuts Vertriebs GmbH, c/o Pick & Pack 24, Wiesenstrasse 51a, 40549 Nemčija, hello@bettr-food.com) z jasno izjavo. (npr. pismo, poslano po pošti ali elektronski pošti) o vaši odločitvi o preklicu te pogodbe. Uporabite lahko priložen vzorec odpovedi, vendar to ni obvezno.

Za izpolnitev odpovednega roka zadošča, da pošljete obvestilo o uveljavljanju pravice do preklica pred iztekom odpovednega roka.

Posledice preklica

Če prekličete to pogodbo, vam bomo povrnili vsa plačila, ki smo jih prejeli od vas, vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov, ki izhajajo iz vaše izbire načina dostave, ki ni najcenejša standardna dostava, ki jo ponujamo), ki jih je treba povrniti takoj in najpozneje v štirinajstih dneh od dneva, ko smo prejeli obvestilo o vaši preklicu te pogodbe. Za to vračilo uporabljamo isti način plačila, kot ste ga uporabili za prvotno transakcijo, razen če je bilo z vami izrecno dogovorjeno kaj drugega; v nobenem primeru vam zaradi tega odplačila ne bomo zaračunali nobenih stroškov. Vračilo lahko zavrnemo, dokler blaga ne prejmemo nazaj ali dokler ne predložite dokazila, da ste blago poslali nazaj, kar nastopi prej.

Blago nam morate vrniti ali predati takoj, v vsakem primeru pa najkasneje v štirinajstih dneh od dneva, ko ste nas obvestili o odstopu od te pogodbe. Rok je upoštevan, če blago pošljete pred iztekom štirinajstdnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosite sami. Za kakršno koli izgubo vrednosti blaga ste odgovorni samo, če je ta izguba vrednosti posledica ravnanja, ki ni potrebno za ugotavljanje narave, značilnosti in delovanja blaga.

Pravica do odstopa ne velja za naslednje pogodbe:

  • Pogodbe za dobavo blaga, ki ni montažno in za proizvodnjo katerega je odločilna individualna izbira ali odločitev potrošnika ali ki je jasno prilagojeno osebnim potrebam potrošnika.
  • Pogodbe o dobavi zapečatenega blaga, ki zaradi zdravstvenih ali higienskih razlogov ni primerno za vračilo, če je bil po dostavi odstranjen pečat.
<širina tabele="547">

Vzorec obrazca za preklic

(Če želite preklicati pogodbo, izpolnite ta obrazec in ga pošljite nazaj.)

– Za Naughty Nuts Vertriebs GmbH, c/o PickPack24, Wiesenstraße 51a/stavba 44-45, 40549 Düsseldorf

– jaz/mi (*) s tem preklicujem(-a) pogodbo, ki sem jo sklenil/-a (*) za nakup naslednjega
blaga (*)/zagotavljanje naslednje storitve (*)

– Naročeno (*)/prejeto (*)

– Ime potrošnika(-ov)

– Naslov potrošnika(-ov)

– Podpis potrošnika(-ov) (samo za obvestila na papirju)

– Datum

(*) Izbrišite, kar ni primerno.